Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2020 19:55 - Прошка
Автор: beauchet Категория: Поезия   
Прочетен: 233 Коментари: 0 Гласове:
1



Прощавам ти за всичко,

защото аз не искам да съм като теб,

защото омразата ми 

отвътре бавно ме разяжда

и ме прави лош човек.

Прощавам ти, че не ме обичаш,

че си ме удрял и крещял,

че от детството ми 

с пълни шепи без пощада си крадял.

Прощавам ти, че не си ми бил опора,

дори си бил най-страшният ми враг,

от когото се страхувах до полуда

навън щом падне мрак

и треперейки от ужас все се питах 

ще видя ли утрото пак.

 

Прощавам ти за лошите черти.

Прощавам ти пиянството и леките жени.

Прощавам ти за морето от сълзи.

Прощавам ти на мама за белите коси.

Прощавам ти не защото те обичам,

не защото е спряло да боли,

баща си ми, но не ти прощавам за това, 

аз нямам дълг към теб,

Прощавам ти, защото 

прошката е единственият лек.

Прощавам ти, за да израсна,

защото искам да се променя.

Прощавам ти, но няма да забравя

всички твой злини,

Прощавам ти и не ще допусна

миналото отново да ми навреди.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: beauchet
Категория: Поезия
Прочетен: 8384
Постинги: 8
Коментари: 0
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930